Mus je schrupać… latem!  – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
2020-06-15, 12:05

 

„Mus je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon. Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych Gofrowych - kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.

Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X6xSJiKjr6o 

Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl 

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.